pappan till barnen - allt från början.

börjar allt med att säga att han bor i stockholm.
jag träffade honom för ungefär ett år sen & vi började hålla på på en fest.
sen så träffades vi på dagarna & kvällarna. och tillslut så var vi tillsammans. han är inte vilken kille som helst, han är jävligt annorlunda, på ett tyvärr jävligt dåligt sett. när vi var tillsammans så var han otrogen hit & dit.. jag litade inte på han för 5 öre, vilket är det viktigaste i ett förhållande! Ja, ni kan ju bara tänka er.. så, tillslut skaffade han ny tjej i maj någon gång. och dumpade mig.

men han kom till gotland i somras, och vi träffades såklart. så blev vi tillsammans igen.. vi snackade ibland om att skaffa barn bara för kul, men det var inget mer med det. han var här nere i 6 veckor ungefär och det var både förjävligt & bra. han är ingen såkallad förhållande-kille, varje gång han festade, så var han otrogen..valde andra tjejer framför mig, stötte på andra tjejer framför mig & höll om och höll på med andra tjejer framför mig. jag mådde inte så jävla bra dom dagarna, men jag var ju kär? så.. jag fortsatte att kämpa för honom, så jävla onödigt.

men, dagarna gick och jag fick inte min mens.. så jag "ljög" för honom, eller ljög & ljög jag skämtade, från början.. och sa att jag var gravid. tillslut så tog jag ett test, på riktigt. och det visade såklart positivt. jag ringde upp han direkt och berättade att jag hade "ljugit" för honom och sa att jag nu hade tagit ett test på riktigt och att jag verkligen var gravid. han kom ner till gotland (vi var fortfarande tillsammans) och han gick med mig ner till mvc på ett möte, satt och ljög dom, mig & min mamma rakt upp i ansiktet och sa att han var så glad och att allt kommer gå skitbra!

jag hade inte bestämt mig då om jag skulle behålla bebisen (visste inte att det var två först). men tillslut med pappans stöd så kände jag att det här kommer gå så jävla bra! jag gick på massor av undersökningar. och en dag fick jag reda på att det var tvillingar jag väntade. pappan till barnen tog det varken bra eller dåligt, han slutade bry sig redan då. men han sa att han fortfarande ville och att jag skulle behålla, att allt skulle bli bra. jag litade på hans ord, såklart.. eftersom han var min pojkvän?

i augusti åkte jag upp till honom för att umgås med han & sova hemma hos han i sthlm för första gången. när jag hade gått av båten och smsade honom att jag var i nynäs så började han skriva sms att "vi måste prata" och det handlade om hans förra brud, som han dumpade mig för i maj. men iaf, jag träffade honom. han drack, inget ovanligt precis.. och vi pratade som han hade sagt att vi skulle göra. och vill inte gå in på mer detaljer, men han dumpade mig iaf. jag stannade dom dagarna jag skulle + en extra dag. sen åkte jag hem.

han fortsatte skriva sms som "vill vara hos dig och bebisarna" osv.. vilket tydde på att han fortfarande ville behålla dom. men en dag så skrev han att han inte var redo och att han ville att jag skulle göra abort. jag blev skitledsen. men eftersom jag redan hade bestämt mig så sa jag till han att jag skulle behålla dom ändå, jag älskade mina barn redan DÅ. varför skulle jag ta bort dom för någon jävla idiot inte kan hålla vad han lovar?

nu, så har vi väl lite kontakt.
och jag kan tyvärr inte ändra på att han är pappan.

shit vad allt lät tragiskt & därför måste jag avsluta detta inlägg och säga att nu har jag en ny pojkvän som kommer vara det bäästa för mina barn, älskar honom så sjukt mycket ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla stark!

2010-12-27 @ 22:22:24
Postat av: Beatrice

jag orkade läsa de :)

2010-12-27 @ 22:30:32
URL: http://beaaabus.blogg.se/
Postat av: frida

har en fråga om din pojkvän som du har nu, kommer han att ta hand om barnen som en "riktig" pappa ? eller kommer dit ex att ta hand om barnen och träffa dom ibland ? <3

2010-12-27 @ 22:59:08
URL: http://friidalaago.blogg.se/
Postat av: frida

sv: okey :) det kommer nog bli jätte bra, och din pojkvän kommer säkert att bli en jätte bra förebild till bebisarna :) <3

2010-12-27 @ 23:22:31
URL: http://friidalaago.blogg.se/
Postat av: bex&amanda.

nu är jag tillbaka på bloggen men inte ensam.

in på bloggen och kolla vem som är min bloggvän.

hoppas ni inte saknat mig för mycket.

puss !

/ bex & hennes hemliga vän.

2010-12-27 @ 23:27:46
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: mysan

killar kan vara idioter! Men jag tror de här kommer gå jätte bra ändå utan honom! :)

2010-12-28 @ 01:51:36
URL: http://hildamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade du och ditt ex oskyddat sex?

2010-12-29 @ 16:30:05
Postat av: Gurra

gillde du din pojkvän när han var väck eller helväck? <3

2011-01-03 @ 02:35:53
Postat av: Tord Barnsköterska

Hej.



Jag som barnsköterska tycker det här är väldigt intressant faktiskt. Brukar läsa många unga bloggare med barn på infarten <3 Vi barnsköterskor brukar bidra med blöjjer för skitungen/ngarna. Och även diverse stjärtartiklar. Hör av er vetja! MVH Tord

2011-01-03 @ 02:41:32
Postat av: Mikaela

Gud man blir alldeles tårögd av det du skrver skit bra ! men måste frågqa bodde han i nynähshamn eller i själva stockholm ? kram

2011-01-09 @ 16:54:26
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/
Postat av: Evelin

Shit du har verkligen haft det tufft. Hoppas verkligen att det håller mellan dig och din nuvarande pojke så ni kan hjälpas åt att ta hand om barnen, kan inte va lätt att va 16 och ta hand om tvillingar själv menar jag.

Sen måste jag tillägga att dom har ju supersöta namn! ;)

2011-03-17 @ 15:51:34
URL: http://theblindside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0