svar på alla era frågor!

hejhej. nu är frågestunden slut & tänkte svara på era frågor.
Vad tycker om justin bieber?:)
Jag tycker faktiskt att han är bra. Och man behöver inte va BÖG för att kunna sjunga.

Hur reagerade dina föräldrar när du berätta att du var gravid :) ?
Min mamma ville direkt att jag skulle göra abort, men hon fick en chock. Nu är hon jätteglad och längtar ♥

Vad var din första tanke när du fick veta att du väntade tvillingar? :)
När jag var på gynmottagningen & hon sa det till mig så låg jag där (och särade på benen hahaha) och grät, jag blev så sjuukt chockad & tänkte att HUR ska jag kunna ta hand om två bebisar och tänkte direkt att nu mååste jag ju göra abort, jag som ville ha en bebis :( men det kom såklart som en chock & jag tänkte igenom det, nu ser jag det bara som bättre, dubbelt med kärlek ♥♥

Hur ser din tandborste ut :D?
Den är rosa & mörkblå!

Är du nervös över hur det kommer gå?
Jag vet, med allt stöd jag får av mina föräldrar, pojkvän & kompisar att det kommer gå bäst. Så jag är inte så nervös över "hur det kommer gå" faktiskt.. bara lite över när dom kommer i tonåren, ha-ha.

Hur firar du jul? =)
Hos min mormor & morfar med släkten :)

Fin blogg :)!
Hur tänkte du när du fick reda på att det var tvillingar ?:)
Vad var det som fick dig att börja blogga?:)
Tack så mycket!
Svarade på det över, läs där. :)
Jag har bloggat flera år, på olika bloggar. Har en gemensam, privat blogg med en kompis också.

Vilken månad är du i?
Är i v.26, så 6 månader & 2 veckor :)

När blev du gravid?
Hur känns det?
Hur tänkte du när du fick reda på det?
Hur fick du reda på det?
Är du tsm med killen som är pappan?
Vad tycker din föräldrar?
Vilken vecka var du i när du fick reda på att du hade tvillingar?
Vet du vad det är för kön på barna?
När ska du föda?
Favoritfärg?
Hur ser ditt rum ut?
Har du ngr syskon?
När blev du av med oskulden?

I slutet av juni. 
Det känns underbart & spännande.
Jag hade anat det ett tag, så när jag tog testet så var det väntat.
Gjorde ett gravtest hemma.
Nej, jag har en ny pojkvän.
Dom ställer upp för mig till 100%!
Oj.. jag tror jag var i vecka 13 kanske.
Nej, tyvärr så vet jag inte könen ännu. Kanske får veta på måndag :D
Bf: 31 mars, men när man väntar tvillingar föder man oftast tidigare.
Rosa!
Rosa :D
Ja, jag har två småsystrar. Ida 13 år & Sarah 3 år ♥
Jag blev av med oskulden när jag var 14.

Om du inte är tillsammans med pappan, hur är er relation isf?:)
Våran relation är lite upp & ner, ibland bråkar vi, ibland är vi kompisar.. jag tror jag skall lägga ut en "berättelse" om allt från början så ni förstår lite mera!
Är du och pappan till barnen tillsammans?
Ska du behålla eller adpotera bort?
Va säger dina föräldrar om detta?
lycka till!:)
Nej, vi är inte tillsammans!
Jag ska självklart behålla dom själv.
Läs över.
Tack så mycket ♥

Hejsan fin blogg :) vad ska du göra i jul då?=)

Hejhej! Tack så mycket :) Jag skall fira jul med mina släktingar, umgås med min pojkvän & bara mysa.


Kommer din pojkvänn vara med på förlossningen? Hur ser du på förlossningen? 
Hur kommer de nu bli med skolan och de med du ska få tvillingar?
Vet du vad vad de är för kön?

När fick du veta när du va gravid? Vad du medveten att du skulle bli gravid?
Lycka till med allt tycker du är stark :) 
Kram

Ja, han skall vara med. Jag börjar bli nervös inför förlossningen nu, speciellt om jag skall föda ut dom.. vill inte tänka på det, aj aj aj! Skolan.. jag vet inte, det löser sig senare.

Jag vet inte vad det är för kön.. ÄNNU! Jag fick veta det i septemper någon gång tror jag det var och jag hade väl anat att jag var det.

Tack så mycket :) Kram på dig!


Var det en planerad graviditet? :)

Nej det var det inte.


Vad är det för konstigt märke ovanför din navel på din header?

Det är från min navelpiercing, magen har blivit större & hålet har tänjt ut sig. Vet inte varför det är sådär rött, men men.. det spelar ingen roll. Alla nackdelar får jag något positivt för sen.


Hej!
Jag har nyss hittat din blogg. Kan du inte berätta lite om dig själv? Jag vet ju inget :D Vart bara nyfiken 16 år och tvillingar :) underbart! Grattis!
Hej på dig.
Okej, jag heter Amanda. Bor i visby, på gotland hos min mamma med min lillasyster. Började första linjen på foto media det här året, men har hoppat av nu, hinner inte med skolan riktigt. Min pappa bor i Norge med hans fru & barn (min syster). Ja, vad ska jag säga? Jag har en underbar pojkvän & massa underbara kompisar & föräldrar som stöttar mig genom min graviditet, och dom ska ha såååå mycket cred för det ♥


Sådär, tog bort några frågor för att det var samma! Men hoppas ni fick era frågor besvarade.
puss

Kommentarer
Postat av: yassi

ååh jag fick svar :)

2010-12-24 @ 13:05:23
URL: http://lifebyyassi.blogg.se/
Postat av: mysan

tack så mkt för att jag fick svar på min fråga :)

De ska bli jätte spännande att följa din blogg nu, ta hand om dej! :)

2010-12-24 @ 22:43:39
URL: http://hildamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0