Ang. rökningen

Visste att ni skulle reagera, därför jag skrev det ;)
någon frågade vart jag hade fått ciggen ifrån? och det har ni inte med att göra. herreguuud!
och ni behöver inte oroa er, jag tvättar händerna efter jag har rökt och ska hålla i MINA barn, som dessutom JAG har ansvar och bestämmer över. Så, ni behöver inte komma och leka säkerhetspoliser i mitt liv, thanks! ♥

Jag i sommras när jag var blond.
Jag röker, ni kan inte göra något åt saken. Mitt liv, mina val. Gillar du det inte, så stick.. ingen tvingar dig att läsa. :)

HEHE xoxo♥


uppdatering:
jag rökte inte under graviditeten. det var lätt att sluta då, då jag slutade för deras skull & inte min egen. sen så var det onödigt av mig att börja igen, det vet jag!

Kommentarer
Postat av: E

Tycker det är bra att du står upp för dig! Så länge din rökning inte skadar dina barn har ingen annan med det att göra :)

Kram!

2011-04-03 @ 19:53:42
Postat av: Saga

Rökte du när du var gravid?

2011-04-03 @ 20:00:30
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Oj hehe glömde visst mailen :)



[email protected]



Du kan väl skriva ner lite önskemålom hur du tycker att headern ska se ut ungefär. Kan inte lova att det blir exakt så men jag gör mitt bästa :)



Kram!

2011-04-03 @ 20:18:19
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Maja

Rökte du under graviditeten också ?

2011-04-03 @ 20:20:08
Postat av: emlan

you go girl!! Fan va rätt, det är sant. Man fattar sina egna beslut och sen va andra tycker de ska man skita i. Så länge ens barn inte mår dåligt lr kommer till skada av besluten man tar, så är de inget att bry sej om. BTW, Du va skitsnygg i blont hår!! :)

2011-04-03 @ 21:21:06
Postat av: Tänk efter nu va!

Fast om det skadar dina barn (vilket det faktiskt gör vare sig du vill det eller inte) som är dina små liv, så...ja, då är det ju inte bara upp till dig och bara ditt problem.

2011-04-04 @ 15:42:19
Postat av: Anonym

det skadar faktiskt bebisarna ändå , speciellt om dom sover i din famn osv. Då kan dom få i sig de där farliga ämnena ändå.

Det är vetenskapligt bevisat, kolla upp det.

2011-04-05 @ 09:21:27
Postat av: Anonym

nikotinet går över i din bröstmjölk.

2011-04-06 @ 11:57:34
Postat av: VEEET

Eftersom att du har prematurbarn riksken för PSD

ÖKAR om mamman röker

2011-04-10 @ 11:55:06
Postat av: louise

Allt är ju farligt nu för tiden .

2011-08-18 @ 15:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0