När fick du reda på att du var gravid? I september
Blev det en chock? Nej, jag hade kännt det på mig hela tiden.
Hur gammal var du? 16 år
Hade du mycket halsbränna? Ja! uuusch, hatade det.
Spydde du mycket? Nej, kanske en enstaka gång.
Hade du mycket foglossning? Ja, i slutet hade jag det.
Ditt sf mått som störst? kommer inte ihåg.
Har du fått bristningar? Ja, det fick jag. Under naveln mest.
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag trodde det var 2 flickor, sen fick jag ju veta det också. :)
Vad hoppades du på? Kön? Det spelade absolut ingen roll, bara dom var friska.
Gick du över tiden? Nej.
Födde du för tidigt? Ja, 7 veckor.
Hur var förlossningen? Den gick superbra! 
Blev du sydd? Ja, gjorde ju kejsarsnitt.
Dragen med sugklocka? nej.
Hur många var inne i förlossningsrummet? 6 eller 7 st, skulle jag tro. 
Hade du någon nära med dig? Ja, anton var med i förlossningsrummet. och mamma var utanför och väntade ♥
Vilket BB födde du på? Visby BB
Hur stor var bebisen? 1745g & 45 cm lång och 1780g & 45 cm lång.
Vad fick den heta? Yoanna & Yoline
Var allting värt det? ABSOLUT!! ♥

Kommentarer
Postat av: sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

WTF! Vilken lyx att knappt spy något :(

Jag har spytt i 3 månaders tid nu.. :/

2011-04-18 @ 14:05:33
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0