förlåååt

har inte uppdaterat så mkt idag heller men dom är som sagt vakna typ hela dagarna så har inte tid att skriva.
fick en fråga också:

varför skriver du "röka" med fet stil om du vill att vi ska sluta skriva om rökningen och inte bry oss?
och jag vill inte bara ha som svar tex: för att se om ni fortfarande ska tjata om rökningen.
du har ju sagt att allt prat om rökningen ska läggas ner

För att jag provecerar er därför att jag vet att ni blir sura, fattar du väl?

Så, anton kom precis hem till mig. Och vi har matat Yoanna och Yoline. ikväll ska jag gå och sola solarium, fett härligt. Och min älskling ska sitta utanför och glo hehehehe, :D 

Hoppas ni har haft en bra dag, och att ni får en bra kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: ida harju

omoget att behöva provocera massa nu när du har barn :S lägg ner den attityden om du inte vill att fler ska prata, känner inte dig, men tänk på framtiden. alla val du gör nu kommer på något sätt påverka den senare :S

2011-04-16 @ 15:23:10
URL: http://idaharju.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0