Har en jättesjuk tjej

Hej allihopa!
Yoanna är jättesjuk, hon hostar jättemycket och är täppt i näsan. Ibland så kan hon typ inte andas, jag blir sjuukt rädd då :( mammas lilla tjej. Det är jättejobbigt för henne, men har beställt en telefontid klockan 13.00 då sjukupplysningen skall ringa till mig så ska fråga dom vad jag ska göra. Hon har fått lite koksalt i näsan, men det blir inte mycket bättre. Sen spyr hon efter varje måltid. Någon av er mammor som har varit med om någt liknande?



Lilla sjuklingen, vi får hoppas hon blir bättre snart! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Min son brukar alltid kräka efter varje måltid, han kan kräka 1 minut innan han ska få mat också.

2011-04-19 @ 13:58:40
URL: http://tydio.blogg.se/
Postat av: En annan Amanda som beundrar dig väldigt mycket

Tips för den täppta näsan och hostan, sätt lite "Vicks" (Finns receptfritt på apoteket) på bröstet på Yoannas tröja. Sätter du direkt på huden blir det för starkt för din lilla bebis, men på tröjan funkar utmärkt. Min mamma gjorde det på både mig och min bror när vi var små :)

2011-04-19 @ 14:06:11
URL: http://amandarohn.blogg.se/
Postat av: Sara 18 år mamma till Lucas 4år

Kan du inte göra så man ser gamla inlägg;)

2011-04-26 @ 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0