Pratade med barnens biologiska pappa igår

Hej alla läsare! ♥
Om en halvtimme börjar desperate hosewives och efter det big brother. Nu har prinsessorna precis ätit så nu ligger dom o sussar.

Och nu lägger vi ner röksnacket! Okej? Ni kommer definitvt inte kunna påverka min rökning, och ifall jag ska sluta så är det något jag bestämmer själv och det blir inte lättare för att ni klagar. Sry att jag var otrevlig, men blir lite irriterad när folk bara "hoppar på mig" angående en sak som jag själv ångrar att jag började med, men det är svårt att sluta när man har ett beroende.

Juste, har glömt att berätta för er guys. Pratade med barnens biologiska pappa igår (som sitter på behandligshem av olika privata anledningar). Och frågade honom hur han ville ha det, om han ville träffa dom eller inte. Och det sa han att han vill, vilket kändes otroligt lättande för mig. MEN... sen ringde familjerätten till mig idag och sa att dom också hade pratat med honom och han hade sagt till dom att han inte var säker på om han var pappan så han ville göra ett faderskapstest, vilket är helt onödigt egentligen. Jag är 1003039430% säker på att han är pappa, det syns för det första och för det andra så hade jag inte sex med någon annan än honom i sommras, då vi var tillsammans. Men det känns ändå skönt att göra ett test, för då kan han liksom inte komma undan med det. Tex att säga "jag är inte pappan", för då har vi det bevisat på papper.

Aja, nu har jag babblat en hel del. 
Hoppas verkligen att ni slutar snacka om rökningen nu också, får jag några fler negatvia kommentarer om det så godkänner jag inte dom och låtsas som att dom inte finns. Men känns det bättre att fortsätta så go a head ;)

Puss på er ♥ från oss

Kommentarer
Postat av: Hannis

sv: Måste bara kommentera denna bild på din söta bäse, OJ vilken liten liten o söt mun!!!! :) Hihi!

I alla fall. Nej fyfararo, hatar då stockholmarna är där o vandalisera o tro de äger stället..... Hört att många gotlänningar HATAR då de kommer. F*n ta den som kom på trenden att ha sthlms vecka där :P Stor kram!

2011-04-12 @ 21:35:09
URL: http://hemelia.blogg.se/
Postat av: Madeleine Nilsson

Vet du, tycker du gör en bra sak som står på dig ang rökningen, jag röker jag med o har gjort det sen jag var 14 (är idag 23) .. Och har inga planer på att sluta! haha. Stå på dig, att röka är ditt val och ingen kan tvinga dig att sluta!

2011-04-12 @ 22:54:15
URL: http://mammascharmtroll.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag har själv rökt o vet hur svårt det är att sluta så strunta bara i alla negativa komentarer du får det gör dej inte till en mindre bra mamma ingen har juh sett hur du tar hand om dom lr hur? :)<3 kram!

2011-04-12 @ 23:14:42
Postat av: Sofia

Håller med föregående talare! Starkt att du står på dig. Jag är själv rökare och har vart de sen 14års ålder (22år idag). Min dotter är nu en månad och tyvärr lyckades jag inte sluta helt under graviditeten, har dåligt samvete för det men jag gjorde det bästa! Vi är inte sämre för att vi röker! Fina tvillingar :)

2011-04-13 @ 06:10:48
URL: http://slundstrom.blogg.se/
Postat av: Clara

Hej, det är bra att du iaf ångrar att du började ^^ Om du försöker sluta är det ju ännu bättre! Lycka till!



Angående barnens pappa så, ja...vad kan man säga? Vilket svin. Gör som DU tycker är bäst.

2011-04-13 @ 15:27:08
Postat av: smiley

Åhh vilken fin bild! Du har så vackra flickor :)

Tycker det är bra att du står på dig, jag röker inte själv men hatar verkligen denna "häxjakt" över rökare. Är ju knappast så att du står och blåser röken rakt på småflickorna så fattar inte vad andra ska gnälla så mycket.



Lycka till med allt <3

2011-04-13 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0