Så jävla förbannad på personalen här nere ...

Så jävla förbannad på personalen här nere som håller på och snackar om att dom ska ringa till soc så att jag kan få hjälp/avbelastning. Wtf? Jag säger att jag inte vill oxå men dom bryr sig inte ett dugg. Jag vill inte ha kontakt med soc, jag har det bra som jag har det. Och dom sa att det kan bli tufft med tvillingar när man är så ung och blablabla!! Men snälla. Då frågade jag dom om dom erbjuder soc t alla tvillingmammor som ligger här på avdelningen, men det gör dom såklart inte. Nej dåså, vad är det för skillnad på en "gammal" mamma och på mig? Inte ett jävla skit, hon är väl lika oerfaren som jag isf, och vet lika lite.. Om det då är hennes första barn. Usch är så jävla trött på den här unga mamma stämpeln så det är sinnessjukt, nu kommer iaf min mamma hit och ska prata med dom, eftersom dom inte lyssnar på mig!


Kommentarer
Postat av: E

Stå på dig! Tycker du har visat här i bloggen att du verkligen inte förtjänar "ung-mamma" stämpeln.

Sen om dom inte förstår det, ja, då är det deras fel. Du ska inte behöva lida för det.



Kram!

2011-04-28 @ 13:37:22
Postat av: Amanda

Vilka idioter! Bra att du står på dig !

2011-04-28 @ 13:53:18
URL: http://amandamariaahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!!!



Va stark. Vet det kan vara tufft ibland. Men motgågar gör en stark och töserna behöver en stark mamma. Hoppas att det löser sig för dig och dina flickor. Och att dom lyssnar på din mamma. Ni bor väl hemma hos henne med och även bara där har du ett stort stöd. Sen verkar även Anton vara ett stort stöd. Men ha det med dig det är ofta så när man är ung att folk inte tror man klarar något. Sänder med en styrke kram. Lycka till

2011-04-28 @ 15:51:01
Postat av: kicki

Hej! Du verkar ju klara av att vara tvillingmamma hur bra som helst. Vill gärna höra hur det går för dig. Mår bebisarna bra nu? Styrkekramar till dig.

2011-04-28 @ 16:40:09
URL: http://husligafrun.bloggplatsen.se
Postat av: Sabina Hansson

Fan vad elakt, det är ju liksom du som bestämmer över dom inte personalen?!

Tycker du sköter dig jätte bra! :)

2011-04-28 @ 18:07:28
URL: http://sabiinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0