Duktiga tjejer!

Hejsan.
Var på bvc förut, Yoline väger 6680g och är 66 cm lång och Yoanna väger 6390g och är 65,5cm.
Mina döttrar är väldigt vana med att vaggas till sömns, och idag på bvc frågade jag om det fanns någon annan metod att få dom att somna i deras egen säng än femminutersmetoden. Och då sa hon att man kan lägga sig i rummet i sin egen säng och typ säga "godnatt, sov gott, nu ska vi sova" och upprepa det några gånger.
Testade det idag och dom var jättebusiga och skrek (glatt) hela tiden i typ 20 minuter men jag sa bara "godnatt, sov gott, nu ska vi sova. det är natt" och sjöng några låtar. Sen somnade som tillslut! Så det tog bara en halvtimme med denna nya metod! Det är då meningen att man kör den varje kväll och tillslut kan man bara lägga in dom i sängen och gå ut därifrån så somnar som själva :)

Nu ska jag äta, sen ska samanta färga mitt hår. NICE!

sööötnos yollis

yonnis så sööt när hon gör sådär med läpparna
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0