fäääärdigt!




Kommentarer
Postat av: Jenny

En liten fråga är dina tjejer enäggstvillingar? För dom börjar se väldigt olika ut, Ta detta på rätt sätt men jag tänkte jag kunde förklara varför jag tycker de..Kan inte formulera de på ett annat sätt men en av dina döttrar har ett litet mer "fyrkantigt" ansikte medans den andra har mera ovalt.. Nu kan man ju lätt se skillnad på dom :-D

2011-08-23 @ 16:14:57
Postat av: Jenny

Sen måste jag ju säga att dom ser väldigt nöjda ut i sina stolar jätte fin bild :-D Hoppas du inte tog illa upp med det jag skrev. Kram

2011-08-23 @ 16:15:47
Postat av: samanta

Ååh fina tjejerna, nu kan vi mata dom med massa mums!

2011-08-23 @ 22:25:01
URL: http://ssamanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0