Godmorgon! Barnen sitter i sina babysitter...

img_3052 (MMS)

Godmorgon! Barnen sitter i sina babysitters och kollar på barnprogram. Har haft en ganska jobbig natt/morgon. Yoline vaknade klockan 1 och ville sova hos mamma. Så jag tog upp henne sen fick hon mat 5 imorse och jag har varit vaken sen dess. Var avi trött förut så la in henne i sin säng och tog på speldosan då hör jag bara hur hon spyr riktigt rejält! Så jag plockar upp henne och tvättar av henne sen bäddar jag rent i båda tjejernas sängar (det här var ca halv 6 imorse). Hon ville inte somna om så satte på en film och satt och vaggade henne i famnen  då somnade hon tillslut men vaknade efter ca en halvtimme igen så jag såg klart filmen och nu sitter dom här båda två. Idag ska vi till stan och sova i stan med samanta (och barnen såklart) mysigt !! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0