Hejdå sålänge ♥

BLOGGPAUS


Kommentarer
Postat av: sophie

Jätte tråkigt att folk kommenterar taskigt ! men hoppas du snart börjar blogga igen så man har något roligt att läsa om :) du är jätte duktig !

2011-08-30 @ 20:56:33
Postat av: Anonym

hoppas att du kommer tillbaka snart ! men ta den tid du behöver! du är bäst !

2011-08-30 @ 21:29:48
Postat av: Charlotte

Ofta någon har polisanmält dig :O

Men ha det så bra så länge :)

Längtar tills du börjar blogg igen (A)

2011-08-30 @ 21:35:19
Postat av: Malin

Ohh att folk måste förstöra en massa för andra. Hoppas du är tillbaka snart så man får fortsätta följa dig o dina fina döttrar :) ta hand om dig/er sålänge :) kram

2011-08-30 @ 22:14:45
Postat av: linn

åh nej vad tråkigt att du slutar blogga :(

jag förstår mig inte på folk som måste kommentera idiotiska kommentarer hela tiden, Inte okej!

Jag hoppas i alla fall att du kommer tillbaka snart! Jag älskar din blogg och dina flickor är otroligt söta! Du är en väldigt bra mamma ska du veta! Bry dig inte om de taskiga kommentarerna! Du är super duktig! Ta väl hand om er!

kram

2011-08-30 @ 23:27:55
Postat av: Jenny

Jag hoppas du kommer tillbaka snart, Och vad roligt med ett videoinlägg fast de kanske inte var så roligt att höra vad du hade att säga, Men du lät inte som en gotlänning? kram

2011-08-31 @ 00:21:20
Postat av: Ida

Nej va tråkigt :-(

2011-08-31 @ 08:40:39
Postat av: Wilson

Supertrist!!! Va stark, du är duktig. :D Det är minsann inte lätt med 2 !!!

2011-08-31 @ 09:02:09
Postat av: samanta

määämiiii, vilkan blogg ska jag följa nu då? :( tur att jag har er i verkligeheten <3

2011-08-31 @ 10:17:45
URL: http://ssamanta.blogg.se/
Postat av: Mami

Ang. kommentaren under inlägget: TILLBAKA FRÅN FUCKING RUTA NOLL!



Det går så jävla bra att gnälla på andra så länge man kan göra det anonymt... tyder bara på att man är feg och osäker i mina ögon.



Amanda, jag VET att alla som känner dig är 100% säkra på att du är en underbar mamma som aldrig skulle göra dina barn något ont.

Dessutom VET jag att det är många som VILL att du ska fortsätta blogga, spärra IP-adressen till idioten som skrev att hon skulle polisanmäla dig och fortsätt blogga för alla oss som stöttar och finns för dig!



Älskar dig min prinsessa! <3

2011-08-31 @ 10:43:48
Postat av: sussie

Trist att höra att det finns någon som skjunker så lågt som att hota med att polisanmäla. Men tyvärr finns det många nötter där ute i vår sjuka värld. Har lämnat kommentarer ofta till dig men aldrig negativa men ej heller fått svar. Läser din blogg var dag. Tycker den är intressant och du är en mkt mogen mamma för din ringa ålder. Och jag hoppas du snart börjar blogga igen och skiter i alla sura kommentarer du får. Vet ej om du följt eller läst om Mirka som är 10 barns mamma även varit med i familjen annorlunda. Hon har med haft det kämpigt med många dumma kommentarer mm. Men med oss läsare har hon kämpat och tagit igenom det. Så jag hoppas att även du kommer göra det. För det kommer vara en saknad blogg och läsa. Lycka till och ta hand om dig själv och dina fina döttrar. Så hoppas jag du snart börjar blogga igen. Skickar en styrke kram.

2011-08-31 @ 10:51:39
Postat av: Amanda

synd, hoppas du kommer tillbaks snart.

2011-08-31 @ 12:57:08
URL: http://denblivandemamman.blogg.se/
Postat av: Becca

Guud vad synd :(. Stå på dig, hoppas du kommer tillbaka snart igen, följde din blogg varje dag. Hoppas du är tillbaka snart igen

2011-08-31 @ 13:21:30
Postat av: Linda

NOOOO!! WHY???



Du är jättestark och sköter dina barn jättefint, min son är lika gammal som dina döttrar och ibland när jag kraschar i soffan efter en dag så förstår jag inte hur du klarar av 2 stycken, det är väldigt starkt!

2011-08-31 @ 13:36:31
URL: http://tydio.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman, du är stark!! hoppas du är tillbaka snart. KRAM

2011-08-31 @ 15:37:43
URL: http://emmakarlsson.devote.se
Postat av: SOFIA ♥

synd att någon idiot ska förstöra :(.

Hoppas du kommer tillbaka så snabbt som möjligt !

2011-08-31 @ 15:47:52
URL: http://sofiahorses.blogg.se/
Postat av: Tessa

Kom tillbaka snart!



Det är ju synd att en kan förstöra så mycket.



Vi är många som uppskattar och tycker det är kul att läsa om dig och dina fina prinsessor <3

Det är tur att vi träffs i verkligheten annars vet jag inte vad jag hade gjort!



Ska man kritisera vara då ärlig och gör det inte anonymt.



Alla som känner dig vet att dessa anklagelser inte är sanna!

Du gör allt och lite till för dina barn.

2011-08-31 @ 17:19:44
Postat av: louise jonasson

Vad fan finns det att anmäla ? Gäller det dom så kallade "naken bilderna?" Hahhah fyfan , ska ni stämma reklamen också eller ? Då bebisarna kryper runt nakna och man ser rumpan ? Nakna bebisar är naturligt . Man ser barn på stranden som går och drar sig i snoppen , det kanske finns peddo gubbar som tänder på barn (men det fanns det innan internet också" det finns människor till allt , det kommer det att finnas alltid . Sluta va så förbannat överdrivna till allt !

2011-08-31 @ 18:00:01
Postat av: ina - 15 år och hjärtsjuk

Att folk alltid ska förstöra , tycker du är den som minst förtjänar massa skit.

Hoppas du snart är tillbaka, ta hand om dig och din lilla familj :)



kram från ina

2011-08-31 @ 18:03:37
URL: http://inaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0