Inte ens du

Ni behöver inte fråga vem mitt lösenordsskyddade inlägg handlar om, för sålänge ni inte kan mitt lösen så får ni inte veta. Det finns en anledning att jag har lösenord på vissa inlägg, för att jag vill inte att folk jag inte känner ska läsa. Och varför skriver jag ens då? Jo, för ibland behöver man bara skriva av sig, och det behövde jag veeerkligen nu haha. Men iaf, folk jag aldrig träffat eller inte känner får inte mitt lösenord. Bara mina KOMPISAR! Inte ens du mamma. Men du vet redan vad det handlar om i det inlägget.

Men jag lovar att snart får alla här på bloggen veta ändå, det kommer en BOMB... eller inte¨


im crazy but you like it

Kommentarer
Postat av: samanta

loca,loca loooooca ;)

2011-08-29 @ 18:59:15
URL: http://ssamanta.blogg.se/
Postat av: Raisa

Du har lagt ut nakenbilder på dina tvillingdöttrar och jag undrar om du läst alla kommnetarer. Hur kan du lägga ut sådana bilder på dina egna barn? Är du inte ett dugg rädd om dem?

2011-08-29 @ 19:34:15
Postat av: Malin

Det skulle vara himla kul att se fler bilder från dopet som du skrev i ett annat inlägg :) du har underbart fina döttrar :) kram

2011-08-29 @ 20:09:36
Postat av: frida muthas

Raisa herre gud de var ju fan skit länge sen de hände o hon tog bort dom lika fort o ångra sig lika fort!!

2011-08-29 @ 20:46:42
Postat av: Anonym

Och om hon nu inte hade tagit bort bilderna så hade det faktiskt inte gjort något, vi alla födds nakna, det är liksom våran födelsedräkt, det är så vi ser ut. Plus att de är bebisar, visst de kanske ser dem när de blir stora, men hallå? Det var Deras mamma som gjorde det och hon är deras målsman, alltså hon bestämmer. Så snälla, visa lite kärlek!

2011-08-29 @ 21:09:01
Postat av: Anonym

Bilderna är inte borta utan kan ses av vem som helst. Så du som skriver att vi föds nakna, går du naken också? Jag hoppas någon har kontaktat socialen som det skrevs för att kränka sina barns privatliv har inget med kärlek att göra. Vi är också födda med åsiktsfrihet och bloggar är offentlig plats. Det får man tåla så länge inte någon skriver något fult om barnen eller bloggaren.

2011-08-30 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0