svar på några frågor

Hejsan! Kom just in på din blogg och åå vad läsvärd! Har en fråga bara när jag ser några av dom här bilderna.
Har du haft navelpiercing innan du blev gravid? är det därför det var som ett litet blåmärke vid naveln? Isåfall blir det så för alla?
Kram!

Hej på dig! Kul att du tycker det :)
Ja, jag hade och har hål i naveln. För dom flesta som har navelpiercing så blir det så. Hålet töjs ut, vet inte varför det blir "lila" eller att det ser ut som ett blåmärke. Men min kompis som hade hål i naveln fick också så när hon var gravid men jag vet faktiskt inte om det blir så för alla. :)
Kram.


En liten fråga är dina tjejer enäggstvillingar? För dom börjar se väldigt olika ut, Ta detta på rätt sätt men jag tänkte jag kunde förklara varför jag tycker de..Kan inte formulera de på ett annat sätt men en av dina döttrar har ett litet mer "fyrkantigt" ansikte medans den andra har mera ovalt.. Nu kan man ju lätt se skillnad på dom :-D

Hahaha.. Hjärtat! Ja dom är enäggstvillingar. På bilden såg det faktiskt ut som att dom var vääldigt olika, det kan jag hålla med om. Men i verkligheten är det inte så tydligt att man kan se skillnad på deras ansiktsform. Mer på deras ansiktsdrag och hår.

Vad gulligt :) Men av ren nyfikenhet, er ni ihop eller bara vänner eller hur är det?
Gillar din blogg :)

Undrar du HELT seriöst om jag och Samanta är tillsammans? Nej, det är vi inte. Vi är vääldigt bra vänner, och ingenting annat! Förutom gifta dåra ;)



Vart kommer Petter spela?
Ingen aning..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för ditt svar om tjejerna :-) Jag tyckte de var lite konstigt att dom hade "förändrat" sig på bara några dagar men då vet jag :-)..Men du har sjukt söta barn i vilket fall som helst :-D <3

Stor kram

2011-08-23 @ 19:27:20
Postat av: louise :)

Åh du och samanta är tillsammans ;)

2011-08-23 @ 22:35:20
Postat av: samanta

ååh määndi min lebb <3

2011-08-24 @ 07:35:46
URL: http://ssamanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0