Svar på två frågor

Vad får jag alla mina pengar ifrån?
Nej, jag jobbar inte, och mina föräldrar betalar ingenting. Jag får däremot dubbelt underhåll, dubbelt barnbidrag och föräldrapenning (inte dubbel, men längre tid) och det räcker och BLIR ÖVER, så bor jag fortfarande hemma och betalar ingen hyra eller mat till mig själv här. Därför jag kan köpa så mycket grejer hela tiden. Men när jag flyttar till eget så måste jag ju betala mat och allt utöver det så då lär det inte bli så mkt pengar över.

Hur dags vaknar tjejerna?
Dom vaknar kl 4 på "morgonen" och vill ha mat, sen somnar dom om i min säng till kl 7 och då kliver vi upp, sen vid 9 sover dom ca en halvtimme till och så sover dom middag mitt på dagen också. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När och vart skall du och dina tjejer flytta?

2011-08-19 @ 08:01:11
Postat av: Anonym

jag har också en fråga!

angående ditt fina hår, vart köpte du dina extansions, och anväde du keratinvax eller vad använde du? och hur många paket borde man köpa?

tack på förhand amanda! =)

2011-08-19 @ 15:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0