Ta det lugnt, för en gångs skull.

Var typ den värsta kvällen i hela mitt liv igår. Fick snefylla och drack på tok för mycket. Började gråta för att jag saknade yoanna & yoline, bråkade med samanta och badade topless osv osv... Man skäms fan! Usch, sån ångest så jag tror jag döööör. Men tog bussen därifrån idag kl 11.20 sen gick jag på stan och köpte kläder till barnen, gick och åt också och sen tog jag bussen hem. Ikv har jag nattat barnen, yoanna somnade inte förrens halv nio typ :O Sen har jag tvättat två maskiner tvätt och lagat mat till mig och syrran, det blev HEMMAGJORDA (by:me) köttbullar och stuvade makkisar, mumma! :) 

bilder från igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollade bak på till mars 2011, då såg jag att du hade svårt att se skillnad på y&y, så du målade någons tå, men min fråga är: har du fortfarande ngt ''knep'' eller ser du skillad på dom nu? :)

2011-08-10 @ 22:00:05
Postat av: ...

förstår att de blev fjortisfylla.. när små barn som er dricker så mkt ni har på bilden

2011-08-11 @ 17:52:58
Postat av: louise

Det står snefylla inte fjortisfylla .

2011-08-12 @ 20:27:58
Postat av: Ida

varför ens skriva sånt i bloggen? klart folk reagerar då. du är mamma, borde bete dig ansvarsfullt till 100% inte festa som att du vore 14. kan ju hoppas att du lär dig någongång, ja skulle inte vilja att mitt barn skulle veta hur man betett sig en gång i tiden, Innan man blev mamma.

2011-08-13 @ 14:58:44
URL: http://Idaharju.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0