Tema inför barndopet

Hej allihopa!
Har precis beställt lite grejer till barndopet. :)

Temat inför barndopet är rosa & vitt.
Ska ha en vit duk, prinsess tallrikar, muggar och servetter. Sen ska jag lägga murgröna på bordet och strö ut konfetti som är hjärtan. Sen ska vi ha rosa och vita ballonger och ballonger med hello kitty på.

Jag ville göra det fiiint för Yoanna och Yoline, så det blir lite barnsligt. Men ändå, supersött!

Har beställt en klänning till mig själv också som jag ska ha, skitfin.

Hade bra ♥

Kommentarer
Postat av: louise

Faan va fint , roligt att du gör det lite annorlunda ! :)

2011-08-16 @ 12:43:30
Postat av: louise

Lägg upp en bild på klänningen :)

2011-08-16 @ 13:30:21
Postat av: Anonym

murgröna är er landskapsblomma , kan alla i hela sveriges xd och deras landskapsdjur.

2011-08-16 @ 15:10:28
Postat av: Amanda

När och vart skall du ha dopet? :)

2011-08-16 @ 19:22:34
URL: http://cubillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0