tiljans talanger

Hej!
Kom precis hem från tiljans, var där med samanta. Det är en "talangjakt" kan man typ kalla det, där dom har en auditon osv och tar ut ett visst antal finalister tillslut. Och idag var det final så vi var där. Det var SJUKA priser till alla som var med speciellt till vinnaren. En tjej som hade skrivit en egen låt, spelade gitarr och munspel. Hon vann en gitarr OCH (det coolaste) 2 gigg och ett av dom är med PETTER OCH SEPTEMBER som kommer hit till gotland och ska spela i november. Då ska hon få uppträda där med dom!!!
Jag ska fan också vara med i tiljans så jag kan få något sådär coolt :D haha.
Så var erik segerstedt från idol ni vet? Som är med i EMD. Han var där och sjöng, asbra OCH SNYGG♥

Nu ska jag bara ta det lugnt. Svarar på frågestunden imorgon kväll, så fortsätt skriv frågor! :)

Bild på yoanna, yoline (på sängen) och samanta när vi var i sthlm på vårat hotellrum :)
Puss på er fina ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk bara på att inte lämna tjejerna ensama på sängen nu när dem väl kan vända sig, bara så dem inte trillar ner från sängen, för det kan gå väldigt fort, när jag var liten la mamma mig i mitten av sängen, hon vände sig om och då hade jag rullat ner på golvet, bara varnar dig så du vet.

2011-08-20 @ 23:33:35
URL: http://tydio.blogg.se/
Postat av: Mammanda

svarar här på din fråga linda:

nej jag vet. lägger jag dom i sängen så lägger jag massa kuddar och täcken runt så dom omöjligt kan rulla ner på golvet. Men på den bilden så hade dom inte lärt sig att rulla :) hihi.

2011-08-20 @ 23:49:41
URL: http://mammandaa.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vart kommer Petter spela?

2011-08-22 @ 08:32:23
Postat av: Sara

Erik Segerstedt är fiiiinaste <3

2011-08-23 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0