till mina döttrar

Yoanna och Yoline.
Tänk vad mysigt det kommer bli när vi flyttar till egen lägenhet. Vi tre, våran lilla familj, våran underbara trio! Jag älskar er upp till månen och tillbaka igen 4092850925805893205820395 gånger. Ni är det finaste som finns. Den finaste gåvan gud gett mig. Jag kommer alltid finnas för er, ALLTID. När ni behöver mig så kommer jag finnas där vid eran sida. Era leenden gör mig helt varm i hela kroppen. Det är helt sjukt vilken kärlek man känner för sina barn, det finns så många ord. Det är näst intill obeskrivligt. Och skulle jag försöka förklara hur mycket jag älskar er så skulle jag förmodligen behöva skriva en bok. Jag gör allt för er, jag sätter er framför allt annat. Ni är det bästa som finns. Vad skulle jag gjort utan er? Jag är så oerhört glad att jag har er, ni gör mitt liv värt att leva och ni är verkligen ljuset i mitt liv. Utan er, inget mig. Mina fina änglar, mamma älskar er oändligt ♥♥


Kommentarer
Postat av: louise

Dom känner säkerligen samma sak ! Fint skrivet :)

2011-08-21 @ 02:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0