TILLBAKA FRÅN FUCKING RUTA NOLL!

Jag hatar er när ni ska kommentera massa skit på min blogg!
Någon skrev "om man bloggar så får man ta kritik" varför det?
bara för att jag har många som läser min blogg så är det inte okej att skriva massa jävla dumma kommentarer. Nu var det någon *e*** som kommenterade om dom SÅKALLADE nakenbilderna på yoanna och yoline. Så vi backar tillbaka ett X antal månader så får jag förklara allt från början för att VISSA är så jävla tröga.

För det första så är det inga nakenbilder, ja. dom är nakna och det är bilder, men jag kallar det inte nakenbilder. Det är liksom ganska naturligt för mig (och alla andra) som någon kommenterade "vi föds nakna" för i helvete.
För det andra jag VET att det finns äckliga pervogubbar ute på nätet osv. Men det var inte så att jag tänkte "ååhmmm nu ska jag lägga ut nakenbilder på mina barn som gamla gubbar kan sitta o kolla på o dra i skinnet" USCH.
För det tredje ´JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa jag har läst kommentarerna på inlägget om nakenbilderna och direkt när folk skrev det så klippte jag bort dom privata delarna.
För det fjärde så ångrade jag mig väldigt mkt att jag la upp dom när ni sa "tänk på vad det finns för gubbar där ute osv osv osv osv blablablablablabla"
För det femte vafan är det att komma NU typ 5 månader senare???
För det sjätte INGEN JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVEL kommenterar något skit om att jag är så omogen för att jag blir sur nu, för alla som gör det får en block på sin ipadress.

KYSSSSSSSSSSSS
sorry för mitt aggro, men vissa människor har fan inte alla hästar hemma. ÅH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar arg så du har tydligen tagit åt dig och insett att du gjort fel. Annars skulle du har reagerat annorlunda och tänkt mera på dina döttrar än din egen överreaktion. Så länge bilderna med tjejernas vaginor ligger ute är det inte för sent att kommentera och det borde vara brottsligt att lägga ut sådana bilder. Spärra IP-adressen men du kan inte hindra mig att anmäla din blogg till Polisen med tanke på att de anser ditt tilltag är rena vansinnet.

2011-08-30 @ 18:47:23
Postat av: Emma

Vad finns det att anmäla? Vad ska polisen göra? Dom kommer bara skratta åt dig för du ska anmäla Amanda... Såna som du är fan sorgliga!

Stå på dig Amanda! Du är grym mamma!

2011-08-31 @ 18:41:04
Postat av: mysan

Tyvärr så kommer de alltid att finnas idioter där ute som av någon sorglig anledning inte vet vad respekt för andra människor är =/ men de e bra stå på dej!

2011-08-31 @ 22:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0