Trött

Godmorgon!
Yoanna coh Yoline åt precis lunch, varsigen halv burk kalops och lite äppel-hallon-blåbärs puré till efterrätt och så drack dom vatten :) Dom börjar bli så stora nu mina tjejer. Längtar verkligen tills barnstolarna kommer, då kan dom sitta vid köksbordet och vara med när vi andra äter osv!

Jag är skittrött och har ont i huvudet, så hoppas dom sover middag en stund snart så jag kan passa på att vila lite också :)

Saknar dig therese, men på lördag träffas vi. Längtar som faaaaaaaan! ♥♥♥
Hoppas ni får en bra dag idag, pusspuss


Kommentarer
Postat av: smiley

Haha känner mig trött, läste att du hade gett dom varsin burk cola xD

Spärrade upp ögonen och bara "VA?!" Sen läste jag om och läste rätt ^^

Vad tycker de om maten då?

Min systerson avskydde de där barnburkarna och spottade jämt ut allt (förutom efterrätten, den älskade han haha), så syrran fick börja göra egen barnmat istället för att få honom äta

2011-08-21 @ 22:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0