Dagen + veckans planer

Godkväll! :)
Idag var vi ju vid bvc och det gick jättebra. Det var 9månaderskontroll (för att dom är 2 månader för tidiga) så dom fick sitta på golvet och leka med olika saker, följa med blicken och visa deras krypar-skills och lite.
Sen gick vi hem. Barnen åt lunch och så spelade jag och Gustav skippbo (stavning?) om PENGAR, så jag är skyldig han 200 kr hahah. Men vi ska köra kvitt eller dubbelt sen när han kommer hem, så då hoppas vi på att jag vinner. Tänker ändå inte ge han några pengar hahah ;)
Sen åt barnen middag och sen badade vi dom, samtidigt i badkaret. Det tyckte dom var suuuuperkul :D hihi!
Så fick dom på sig pyjamas och vid halv 7 fick dom välling. Vi gick in och la dom och dom somnade så gurra gick ut till en kompis. MEN då vaknar båda två, så dom fick krypa omkring på golvet o leka i en timme. Sen matade jag dom igen och då somnade dom båda två, så kvart i åtta sov båda barnen.
Så nu sitter jag här och ska bara ta det lugnt! Skööönt.

Här är veckans planer också:
Tisdag: jag & gurra ska på bio.
Onsdag: inget planerat
Torsdag: inget planerat
Fredag: åka ut till tofta med barnen och gustav hos mormor&morfar och sova där. fira jul med några släktingar.
Lördag: JULAFTOOON! är i tofta, fira juuuuul. och mysa :) :)
Söndag: feeest :D Barnen sover kvar i tofta. 

Yoanna


Kommentarer
Postat av: Pelle

Förstår verkligen inte vad vittsen är att gå ut på Jul? speciellt inte när man har avlat fram två barn? då får man för fan ta hand om dem med? och du spårar alltiid ur så vad är de som är kul med att festa då egenltigen?? Nej hu, ta hand om dina barn, spec på JUL

2011-12-20 @ 08:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0