En dag kvar

Godmorgon!
Tjejerna har ätit frukost och nu sussar dom igen :) så sitter och kollar lite på tv.

Och ang inlägget "orättvisa" så ja, vi har en paus för att vårat förhållande ska bli bra. Men det känns orättvist när han är ute och dricker medans jag sitter hemma och tar hand om barnen, det skrev jag inte rakt ut men det var det jag menade. För då sitter jag bara hemma och är orolig o det är fett jobbigt. Men aja..!

Nu är det bara idag kvar och Sen får vi äntligen träffa våran älskling o pappa :) läääängtar!! <3

Pusshej!
Bild från igår när tjejerna sitter i gamla matstolar som man kan fälla ihop :) coola!!


Kommentarer
Postat av: Patience -18 & mor till Damien

nej va häftiga!

2011-12-08 @ 16:59:02
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0