Fest igår!

Hej allihopa.
Guuud så dålig jag har blivit på att uppdatera, men tkr inte de e så kul längre :p

Men tänkte iaf berätta om gårdagen.

Jag åkte hem från Tofta vid typ 12 tiden, hämtade upp Samanta och sen åkte vi hem till mig och duschade. Efter ett tag kom Lollo, så fixade jag och Samanta våra naglar. Och sen drog vi till lägenheten, sminkade och fixade oss. Så gick vi till bingan o köpte mat. Sen började vi dricka. Och efter ett tag kom Rebecka sen kom Ida, sen Asker och så typ 5 andra killar och sen kom Mikaela och Charlotte. Det var fett roligt, vi dansade och sjöng osv som man brukar göra på fester dåra. Typ vid halv 11 så drog vissa på krogen, men de var ändå ganska många kvar där. Så blev det bråk mellan killarna, och jag blev fett sur på dom. Så alla drog tillslut från lägenheten och till stan och skulle äta på donken. Sen skulle Samanta tydligen till hennes ragg. Så hon lämnade mig på stan haha. Jag gick ner till almedalen, sen upp till stora torget igen och in på krogen med lollo. Satt där och drack lite och sen gick vi upp till donken och åt. Sen hem i lägenheten, sen kom D och sov där också :)

Men nu ska jag vila, barnen är på kalas med mormor. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vem e D din nya kille

2011-12-28 @ 13:43:15
Postat av: Anonym

men du är väll inte 18?

2011-12-28 @ 17:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0