Hahaha. what the fucking fuck ?

Alltså, kvällens konstigaste händelse.
Jag och Ronjah skulle gå hem till en tjej (hoppas du inte läser det här för då blir det lite.. skämmigt) och jag skulle sälja lite barnkläder. Hon hade fått en bild på 6 klänningar som hon ville köpa först, och dom tog jag 30 kr styck för. Alltså 180 kr för allihop! Sen hade jag med mig 3 kassar med andra kläder också, och vissa hade jag satt pris på 30 kr styck och vissa 20 och så var det ett sett med byxor, mössa & body för 50 kr. Så ville hon ha 11 plagg av det också, så jag sa (för att jag är så jävla snäll!) "men om du skall köpa så mycket så kan jag sänka priset till 20 kr styck. Hon ba: K.   (typ.. tack för att man är generös då) Sen sa hon "men jag ger dig pengar för klänningarna först" hon ger mig en hundring och sen 50-lapp o så tar det några sekunder (hon tror jag är dum i huvet) så ger hon mig en 20a till och säger "jag inte har mera pengar hemma" jag ba: okej! :) (snäll som jag är så bryr jag mig inte om den där lilla tian) men sen skulle vi följa med henne till bingan och ta ut pengar. Och då säger hon: hur mycket skulle du ha för dom andra kläderna? jag ba "220" och hon blev SUR som ett bi och säger " DET ÄR FÖR MYCKET" ehmm.. du ursäkta mig lite... men jag har precis sänkt priset med 110 kr!!! Men sa bara "okej... hur mycket har du tänkt dig då?" hon ba "200" och så snäll som jag återligen är så går jag med på att skita i den där 20an. MEN sen kommer vi fram till bingan och hon ska ta ut pengar då står det "uttag medges ej" och hon blir svinsur igen och försöker en gång till. Tillslut går hon in i affären och säger "bankomat funkar inte" tanten i kassan: "nehej.. jag vet inte, men du kan handla här inne då" och hon går fram och ställer sig vid kassan och glor och tanten i kassan säger: "aa.. vad vill du köpa då?" och hon: "neej.. jag vill bara ta ut 200 kr!!" tanten i kassan: "men då måste du handla något litet iaf. annars går det inte" hon: "ååååhhhh" så börjar hon rota vid tuggummina och köper tillslut någon jävla drops eller lekerol eller vafan det var. Så säger hon att hon vill ha 200 kr på beloppet. Och tanten i kassan säger "nej, uttag medges ej står det" hon: "åååhhh!!!" så går hon fram till mig, "kan vi träffas här imorgon istället" så nu har vi iaf bestämt att vi ska träffas där klockan 12. MEN har sån bajs ångest nu, kläderna hon inte ens har betalat ligger ju hemma hos henne!! Och tänk om hon inte kommer dit imorgon, jag är ingen sån som bara klampar in hos folk och blir sur ju! Men, får väl ta fram min sura sida isåfall. För då blir jag fan förbannad! Jag menar, räcker det inte med att jag från början sänkt priset 110 kr, MINUS 10 kr från klänninarna och MINUS 20 kr från det redan nersänkta priset???

Konstiga männniskor finns det i denna värld.
Hennes barn hade typ förövrigt kollik också, MEN hon bara lät henne gråta och gråta och gråta i vagnen. I mörkret, i blåsten. USCH :( Får ont i hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0