Hejdå.

vet inte om jag kommer uppdatera så mycket nu, eftersom jag och gustav från & med imorgon tar en paus i vårat förhållande.. han ska bo hos sin kusin i en vecka, och jag & barnen skall ut till tofta hos min mormor och morfar. Nu på senaste tiden har vi bara tjaffsat och tjaffsat och ingenting hjälper. Så vi måste vara ifrån varandra ett tag. Jag är såklart ledsen, men vet att det är det bästa för oss. Vi älskar varandra så sjukt mkt, och därför gör vi allt för att få vårat förhållande att funka. 

Btw, grattis till våran 3 månadersdag.

Kommentarer
Postat av: Julia

usch vad tråkigt, hoppas det går bra för er. Jag och killen bråkade också jättemycket i början när vi flyttade ihop, men det försvann efter ett tag.. Dock har ni ju barn att tänka på så jag förstår er..

2011-12-04 @ 21:21:48
Postat av: r

Hur kommer de bli? Ifall ni gör slut, kommer han ha barnen han ha barnen varannan vecka eller hur ska ni göra?

2011-12-04 @ 21:38:26
Postat av: ina - 16 år och hjärtsjuk

<3

2011-12-04 @ 22:06:54
URL: http://inaholm.blogg.se/
Postat av: Emmasc

Hoppas lilla pausen gör er väl :) kram

2011-12-05 @ 19:56:33
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0