Julklappar i mängder

Detta fick yoanna och yoline (dubbelt av allt):

3par strumpbyxor av Tessa & min mormor o morfar

klänning av tessa

strumpor av min mormor o morfar

Badleksaker av min syster

3 gosedjur av min syster, gisela och mina kusiner

Barbapappa påslakansett av mig och gustav

Koftor av min mamma

kvackande leksaksankor i ett tåg av min mamma och min syster

leksakslarv som spelar musik av Kevin.

Rosa hellokitty gåvagn av min mamma

sitt&stå giraff av mig och gustav

Leksakstelefon av tessa

Julkläderna av min mormor&morfar

Vagnen i förskott av min mormor & morfar

Platta och djupa tallrikar och muggar som matchar av gustavs mamma

Jeans & kofta av gustavs pappa


Jag har fått:

2 kokböcker

2 halsband

Öronhängen

Armband

3 parfymer

Nattlinne

3 Handdukar

2 påslakansett & ett underlakan

Shampo & balsam

2 body lotion

2 duschkräm

Syster armband som på förpackningen stog " sister blessing - forever in my thoughts because you are my sister; forever in my hearts because you are my friend. " och sen var det ett silverarmband som texten står på och en ängel som hänger.

Och en glasprydnad av mamma som det står " en ängel till dotter: du har varit unik sedan du föddes. Du blommar ut mer och mer för varje dag. Du växer hela tiden som människa och din personlighet är varm och naturlig. Det känns härligt att ha dig som dotter." och sen är det en glasängel framför som håller i ett rött hjärta

Dom sista två sakerna fick mig att GRÅTA!!

sååååå... O här får ni en bild på y&y vid tomten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0