ONSDAG

Godmorgon allihopa! :) 
Fan vad många nya besökare jag har fått, vilka är ni? haha. ♥

Håller på att ladda min kamera nu, så snart får ni nya bilder!! Idag vaknade tjejerna klockan 5 så fick dom lite ersättning & somnade om. Så vaknade vi halv 8, dom åt frukost nyss vid halv 9. Så nu har dom fått nya kläder på sig också och kryper runt här på golvet och ställer sig upp mot vardagsrumsbordet HELA TIDEN hah. Sen blir dom sura när dom inte kommer ner själva, så då får man gå dit titt som tätt och hjälpa dom ;) 

Snart ska vi se på ALLA twilight, senare idag ska Gustav gå ut med barnen i vagnen till en kompis typ. Så jag ska fråga om Samanta vill komma hit och leka med mig, hihihi. Hoppas ni får en underbar dag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0