OVER and out!

Nu ska ni få veta ALLT:
det började igår då gustav sa att vi behövde prata och det gjorde vi, då sa han att han hade tappat känslorna för mig och börjat gilla en annan. (kalla det vad ni vill, men jag kallar det SICKNESS) iaf. Så sa han att han ville att vi skulle försöka ändå. Men idag hade han ändrat sig. Så han gjorde slut! Men nu mår jag så jäääävla BRA!! Vi kommer dock att bo tillsammans nu i
Början, men bara som rumskompisar och föräldrar. Jag mår sjukt sjukt sjukt bra ändå!! :)
Inget och ingen kan få mig att bryta ihop, inte när jag har mina fina döttrar!!

Puss på er mina fina bloggläsare!


Kommentarer
Postat av: Charlotte Söderström

Va bra att ni bor ihop i början så att Y&Y får ha sina föräldrar tsm :)

Tycker du är så jäkla stark. Ska jag var ärlig så skulle jag nog inte klara att få tvillingar när jag var lika gammal som dig :)

Hehe är lika gammal men aa du förstår hoppas jag ;)

2011-12-11 @ 19:22:29
URL: http://lottissoderstrom.blogg.se/
Postat av: Emmasc

Huvudsaken är att du och tjejerna mår bra :) hoppas det funkar att bo ihop, försökte det med Hugos pappa men vi var nära att döda varandra tillslut :p kramar till dig!

2011-12-11 @ 22:21:06
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Random

Nice tithes

2011-12-14 @ 14:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0