shuuuzzzz

Godkväll allihopa! :)

Gustav drog ju förut vid ett typ, så då matade jag tjejerna med gröt och sen kom min mormor och hämtade oss så åkte vi ner till sjukhuset, skulle till barnmottagningen på 7 månaders kontroll. Dom är ju (snart) 10 månader, men eftersom dom är födda för tidigt så räknar dom med att utvecklingen kommer lite senare också, så därför går vi på 7 månaders kontroll nu. :) Men det gick jättebra, dom väger ca 8500, stoooora flickor! Och läkaren sa att dom är tidiga och jätteduktiga i utveckligen och att jag är en bra mamma, tack!! ♥

Sen åkte vi hem, och runt 4 tiden kom samanta hit. Vi lekte lite med barnen och åt mat. Sen nattade jag dom och dom var superduper trötta så dom slocknade på direkten. :) 
Så då spelade jag och Samanta disneyspel och vid 7 kom charlotte, jag fixade hennes naglar och så spelade vi lite samtidigt hihi. :) Nu har jag städat i köket som såg ut som en BOMB efter oss haha. Så nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och väntar på gustav som fortfarande inte kommit hem. Han är hos en kompis tror jag :p Men skall ändå gå och lägga mig om en halvtimme, så har han inte kommit hem då så FUCK HAN :D höhö.

Men hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag!
Imorgon kommer samanta hit kl 8 på morgonen och skall leka med oss på dagen tills vi ska till soc klockan ett. Så ska vi förmodligen träffa Gustavs mamma som kommer ner till Gotland imorgon också!
Och på kvällen blir det fixa mina och samantas naglar och sen kolla idol, treeevliiis!

Långt inlägg, ja! Men NJUUUT. För det är inte så ofta jag hinner eller orkar skriva så långa inlägg. Men nu har jag inget annat för mig hehe. :)

Pusshej! 
(min kamera på mobilen är förövrigt trasig, mina systemkamera OCH digitalkamera är urladdade och har hela tiden glömt bort att ladda dom, därför det är så dåligt med bilder) :* ♥

Kommentarer
Postat av: amandak

Vilket land kommer gustavs föräldrar/ mor o far föräldrar från för land? Har svårt att gissa :P

2011-12-01 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0