snack om allt möjligt.

Hur gick det hos tjejen idag, med pengarna?
JO. Jag gick dit klockan 11 och hon kom ut helt nyvaken och det var kolsvart i hela lägenheten. (eh..) Så sa jag att jag ville ha 300 för kläderna eller så fick hon lämna tillbaka 3 plagg. Då säger hon "a. men jag tänker inte betala mer än 200 för det" jag ba: okej! men då får du lämna tillbaka 3 plagg då. Så då går hon in i vardagsrummet och typ tömmer en spargris och ger mig 200 kr sen plockar hon bort 3 plagg! Nöjd är jag nu :)


Men, nu sover iaf barnen. dom somnade för typ 10 minuter sen. Så nu ska jag bara ta det lugnt, sen kanske jag ska se kär & galen, men ska iallafall GARANTERAT se desperate hosewives hihi :)
Min syster är här också, kul. Slipper jag vara ensam ungdom, hö hö hö skämt osido ;) Min mormor & morfar är faktiskt ganska unga runt 60 bast båda två.

Och ååååh... vad jag saknar Gustav! Vi har ju inte så mycket kontakt heller, så att den här pausen verkligen ska göra någon nytta. Vi skriva nått enstaka sms per dag och sen ska jag (om jag orkar) ringa han ikv innan jag ska gå och lägga mig, längtar efter honom redan!! Och vi har bara varit borta från varandra en dag, och inatt är det andra natten utan honom. Men det funkar ändå bra, jag och barnen sysselsätter oss här ute i Tofta och myser. :) Och jag bara räknar dagarna tills fredag ska komma, då jag ääntligen får träffa min baby igen. Och, det var någon som skrev "haha och du tror han e trogen" nej.. det tror jag verkligen inte, jag VET.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: samanta

jag är stolt över dig för jag ser en liten gotländsk snutt ''Vi SKRIVA nått enstaka sms per dag '' ååh min älskade gute08 love you bästisfästis

2011-12-06 @ 21:26:07
URL: http://ssamanta.blogg.se/
Postat av: Wilson

Kan tänka mig in i dina känslor ang Gustaf men rent spontant tycker jag att du är värd nån bättre som inte ger dig huvudbry! Man ska må bra tillsammans , nu får jag ju bara intrycket av de senaste inläggen med paus och så allt du räknade ner att du gjort med tjejerna som han inte hjälpt till med .... Hoppas det blir bra för er i slutändan !!! Ta hand om dig !

2011-12-08 @ 08:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0