Torsdag!

Hej :)
Imorse efter dom ätit frukost tog jag med dom i vagnen till apoteket och köpte nässpray, näsdroppar & alvedon till DOM för dom har blivit lite sjuka :( Sen efter lunchen gick jag, gustav & barnen ut o gick. Kom inte så långt för de va sviiinkallt. Sen sov barnen ett tag när vi kom hem :p Och nu har dom precis ätit gröt, o gurra ska ut med vovven. Senare skall barnen bada, myspyyys. Fast då blir vi som badar genomblöta haha ;) Men det gör inget!

Jaja, hoppas ni haft en bra dag.
Har tagit massa bilder med kameran som jag lägger in sen när jag inte bloggar från gustavs dåliga data hahaha..


Kommentarer
Postat av: ..

är du och gustav tillsdammans igen>?? hur tror du de ska gå och bo som rumskompisar?

2011-12-15 @ 15:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0