Vi ska vara med i tidningen!

Julia, jag tog bort förra inlägget om att jag var sur för att jag blev glad och som jag skrev ingen och ingenting kan förstöra min dag, got it? :)

Fick ett mail av GA (Gotlands Allehanda) och dom vill göra ett repotage med mig om hur det är att vara ung mamma och så, kul! :D Så på tisdag kommer dom hit och ska göra en intervju. 
Ska såklart ta kort på det när det kommer ut i tidningen så att ni som inte bor på Gotland också får se! :)

Gurra kommer senare ikv, tråkigt men jaja.. Ska nog träffa Samanta & Charlotte om dom har tid att komma hit. Mamma ska bort sen, så det blir bara jag, syster & girlsen hemma. tills gurra, eller s&c kommer :*



Kommentarer
Postat av: ina - 16 år och hjärtsjuk

ååh va kul :)

2011-12-09 @ 16:48:09
URL: http://inaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0