Devil!

Godmorgon ♥
jag skrev ingenting igår, för att jag gick ner till stan först och kom inte hem förrens fem, så skulle vi äta och sådär & sen så gick jag och anton på bio och såg filmen devil den var sjuukt bra & läskig, men rekomenderar verkligen den!
Den handlar om 5 personer som fastnar i en hiss och sen försöker poliser, brandmän & personalen på stället få ut dom där ifrån. Och det händer massa läskiga saker i hissen & personerna dör 1 efter 1. Polisen tror att det är en av dom som är en mördare, men en av dom är djävulen! Och det finns en anledning till varför alla "åskådare" är just där, och till varför personerna i hissen är där.


Ska visa lite senare vad jag fick av anton igår :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0