Har ju inte berättat för er..

Såg att det var någon som frågade i inlägget under om inte jag skulle ge flaska. Och jag vet att jag sa det förut. Men när jag väl såg mina små hjärtan så tänkte jag att min mjölk är ändå bäst. Så jag pumpar och ger dom. Och det kommer jag fortsätta med, sen om jag inte har någon mjölk utpumpad när vi är hemma och dom är hungriga så kommer jag köra med ersättning. För att jag skulle aldrig klara av att amma båda, det blir lättast och bäst såhär, då kan jag ju få hjälp att ge dom min egen mjölk! Hur bra är inte det?

Kommentarer
Postat av: C

De låter ju toppen :)Klokt beslut tycker jag. Lycka till.

2011-02-15 @ 13:16:12
Postat av: Jenny

Klokt bestlut de låter jätte bra :-D

2011-02-15 @ 16:47:13
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0