Läckande bröst!

Jag haaatar det. Vaknade inatt av att hela min sovtröja var helt Jävla blöt, så jag var tvungen att gå upp och ta på mig min amningsbh och stoppa in lite papper. Men när jag vaknar imorse så är pappret helt blött och bhn också. Så jag stoppade in mina amningsinlägg och då blev det väl en aning tort iaf. Men usch, det är så obehagligt! Nu sitter jag här och pumpar och fy satan vad mjölk det kommer! Ni kanske tycker jag är äcklig som sitter och skriver det men om jag ska va ärlig så blir jag ganska äcklad själv.

Kommentarer
Postat av: C

Skulle inte du flaskmata? Jag valde de innan bebis föddes och fick då en tablett direkt efter födseln som stoppade mjölkproduktionen helt!

2011-02-15 @ 10:08:37
Postat av: Ullis

Hej!



Jag blir så glad när jag läser att du ska försöka ge dom bröstmjölk på flaska. Det är ju som sagt det bästa dom kan få. Lycka till! Kram Ullis

2011-02-15 @ 19:36:14
Postat av: CIcci

Hahaha. ja men så var de för mig med. Kände mig inte fräsch förens Saga var 4-5 månader. då jag fick slut på mjölk...

2011-02-17 @ 13:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0