Läsarfråga:

Jag gillar din blogg och så men börjar undra lite hur du tänker när du ber sus om hjälp men ändå beställer en iPhone.. Inget fel att få hjälp av dem, absolut inte men då bör man inte prioritera en dyr mobil. Jag vill själv ha en iPhone men har inte råd då jag håller på att flytta hemifrån.

Mobilen fick jag av min mamma. Och hon har försörjningsplikt på mig till jag är 18 år, så "egentligen" ska hon betala alla saker till bebisarna. Men det vill jag verkligen inte att hon skall göra, jag kan inte begära det av henne, det är mina barn och därför ber jag soc om hjälp och löser det så!

Kommentarer
Postat av: Kimmie

Okej då förstår jag, jag trodde du hade köpt den själv och det hade ju varit lite fel för då hade du haft råd till mer själv. Jag förstår att du inte vill att din mamma ska betala allt till barnen de är ju dina. Lycka till med allt :)

2011-02-07 @ 08:29:37
URL: http://frommypointofvue.blogg.se/
Postat av: lovisa

när ska du få?:)

2011-02-07 @ 08:47:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0