Melodifestivalen?

Hej bloggen :)
Idag har mormor & morfar varit här och hjälpt till att städa förrådet. Vi har en gammal tvättstuga i lägenheten som vi ska sätta in dusch & skötbord och sånt där i. Så dom håller på och fixar här nu.
Dom hade hittat massa gamla bebiskläder från när jag var liten som jag fick kolla igenom, sparade ganska mycket av det, supergulligt ju!
Nu är jag med anton, tror vi ska se på film snart.
Och tack för era svar i förra inlägget ♥


fina mami i somras ♥



Förresten, någon som vet om det är melodifestivalen idag, eller är jag helt ute och cyklar?

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är inte ute och cyklar. Det är delfinal nummer 1 ikväll. Kram

2011-02-05 @ 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0