Mobilbloggar från förlossningen!

Såhär ligger det till.. Jag gick ju till skolan i tisdags och när jag var där så fick jag skitont i magen kunde knappt stå upp. Så på bussen hem så ringde jag och berättade för mamma och hon ringde ner t förlossningen. Dom sa att vi skulle komma dit för att kolla om det var något fel, så jag mamma och Samanta åkte dit. Fick ligga med en sak som mäter bebisarnas hjärtljud och mina värkar, en kurva kallar dom det för. Sen gjorde jag massa blodprov och sånt också. Men dom sa iaf att jag skulle stanna över natten, så anton kom hit direkt och sov här vid mig. Jag har ständiga kontroller här hela tiden, dom går tillochmed in på natten och kollar blodtryck och sånt. Men har iaf fått veta att jag typ har havandeskapsförgiftning, jättejobbigt.. Så kommer nog att få ligga här tills tjejerna föds, sjukt drygt! Men allt för dom små, och har ju ändå min fina älskling som är här och ställer upp för mig. Jag skall försöka uppdatera så mycket som möjligt. :) Hoppas allt är bra med er, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0