Ska köpa!

hejhej!
nu har jag varit vid soc, dom sa att dom skulle hjälpa mig och att det inte var några problem. Så skulle hem och kolla vad jag behövde, så köper dom det till mig :)
så det här skall jag köpa/få:
två troll-spjälsängar.. skulle egentligen köpa 2 på ikea, men man kunde tydligen inte beställa dom på nätet. och sen hade jag en säng redan hos mormor och morfar, men om soc ändå köper det så? Sen kanske dom också kan behöva en säng där ute i tofta ifall vi kommer på besök :)
två bilstolar som jag ska hyra på babyproffsen i 10 månader, 600 kr st.
2 madrasser från jysk
kuddar och täcken på babyproffsen.
ett spjälsängsskydd & påslakansset, såhär ser påslakanet ut:
så nu löser sig allt, superbra! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det bästa i början är nog om det går att låta barnen få sova i samma säng, Med tanke på att dom är vana vid de från magen :-D

2011-02-02 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0