BACK

har varit dålig uppdatering.
men nu har jag & min älskling pratat, och det har löst sig.
juste, idag fick jag det dära stödbältet, fattar inte riktigt hur man ska ha det men ah.
nu ska jag och anton kolla film, så vi hörs ngn annan gång :)

Bebisarna är nu ungefär 25 cm från huvud till stjärt, 40 cm från topp till tå och väger omkring 1300-1400 gram.

Hjärnorna fortsätter att utvecklas och bildar nu alla veck och vindlingar som karaktäriserar en fullt utvecklade hjärnor. Håret på bebisarnas huvud blir längre.

Man kan nu få en antydan till om bebisarna vill komma ut med fötterna eller huvudet först. Bli inte orolig om det visar sig att dom ligger med fötterna nedåt; det finns fortfarande tid för dom att vända sig, och din läkare kan också försiktigt försöka vända på bebisarna.


pussssssssss♥


Kommentarer
Postat av: frida

vilken vecka är du inne på nu ? :)

2011-01-05 @ 00:33:42
URL: http://friidalaago.blogg.se/
Postat av: Syster Ida

faan vad gulligt och jävlar vad långa dom är. I börjag ville jag ju inte att dom skulle bo hos oss du vet vad jag sa om dom skrek... Men nu längtar jag som fan efter dom jag ska lära dom att säga mitt namn och ta med dom till sim hallen GAAH! Ska bli as kul. Jag ska bli den dära älskingsmosten som man kan prata med och skämta. Jag ska vara det dära lite barnvuxna människan JAA ! ^-^ <3

2011-01-06 @ 13:53:38
URL: http://yeeaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0