Dags att ta tag i allt!

Jag känner att jag har tidspress som tusan att köpa saker till bebisarna. Har ännu inte köpt sängar, bilstolar och åkpåsar. Dom sakerna skulle kännas galet skönt om jag bara kunde köpa dom snart. Men jag har inga pengar, så måste nog ta kontakt med soc.. vilket jag egentligen inte vill, men det är bara nu jag behöver pengar så att jag kan köpa dom nödvändigaste sakerna. Sen så har jag 180 kr/dag i föräldrapenning + 2 barnbidrag och 2 underhåll! Så då räcker pengarna och blir över. Men får 1000 kr när som helst, så ska köpa bebiskläder. Sen får jag 1000 nästa månad då skall jag köpa 2 åkpåsar som jag hittade idag på babyproffsen. Och sen så får jag då pengar av soc som jag får köpa sängar med. Det är så sjukt jobbigt, för eftersom det är två så blir det dubbelt så dyrt ju! Men det löser sig :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

nu är dagens blogg tävling igång igen:D anmäl dig gärna:D länk: http://liborius.blogg.se/2011/january/anmal-dig-till-dagens-blogg.html#comment

utser en vinnare lördag morgon:D

2011-01-21 @ 14:05:05
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

De finns bra sidor också typ ilovegratis.se osv där folk skänker bort fräscha saker :-D

2011-01-21 @ 23:08:35
Postat av: Anonym

Man kan gå in och köpa billiga sängar på blocket också bättre att köpa begagnat än att köpa helt nytt nu när du också har 2 att köpa till :-D

2011-01-21 @ 23:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0