Ett till inlägg styrt av en bloggläsare

S frågar:

Hur känns det:)? Haha asså jag menar, hur är det att va gravid :)? Att ha två människor i din mage?

Det känns heeelt underbart! Dom är liksom mini JAG, förstår ni? :D Det kan vara lite jobbigt att vara gravid också, tex jag kan inte sova på magen (vilket är det absolut skönaste sättet att sova på)! Jag har SJUKT ont i ryggen, det är lätt det värsta, jag börjar få bristningar framme på magen typ under naveln.. :( och jag får skitont i fötterna på kvällen om jag har gått mkt på dagen. Men trots allt så är det verkligen värt det! ♥

 


Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 @ 11:27:10
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Fru Sofia - gift vid 18, mamma vid 19

Här finns dom jag tog:

sista raden.. =) Rosa burk!

2011-01-13 @ 14:03:42
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0