Hur har vi sex?

Tänkte börja dagen med att amanda, min kompis ska få svar på sin fråga haha! Och ni som inte fattar så hade jag & min pojkvän skrivit på min status "jag och anton hade just vårat livs bästa sex" på skoj. Men här ska du iaf få svar amanda.

Eftersom du är så öppen på facebook om det, så kan du ju berätta hur ni lyckas ha sex ;)

Det är inga problem, kan jag lova. Men han kan inte ligga över mig längre, så att jag får ligga överst eller asses up faces down, hah skoja. Nej det känns bara fel att jag ska skriva ut vårat sexliv. Men vad ska jag säga, tjocka personer lyckas ju ha sex? Haha.


såhär liten mage hade jag när jag & anton träffades.

och såhär stor har jag nu, aja han får bara anpassa sig ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men du måste ju bli fortare trött? Du kan väl inte direkt va lika vild som du var i början? ;) haha

2011-01-12 @ 23:45:27
URL: http://cubillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0