Hur jag och min pojkvän träffades/blev tillsammans

Det var någon av er läsare som undrade, och har inget annat att skriva om så jag kan berätta.
Jag var inne på facebook & då stog det på en av våra gemensamma kompisars status "gilla den här statusen om du tkr jag ser bra ut" så hade bara 2 personer gillat och då kommenterade jag "aw, stackarn" eller något sånt.. då skrev anton "du ska fan inte vinna över mig" då la jag till han som vän & gillade hans status (en likadan) sen så började vi chatta, och vi visste ju typ vem varandra var, eller vi hade sett varandra några gånger förut. Och jag skulle åka till tofta så jag fick hans nummer och sen smsade vi. Men han skulle åka till turkiet i en vecka just den dagen, så vi sa typ hejdå.. sen så hördes vi inte förrens han kom hem en vecka senare. Och då började vi snacka om att träffas & sådär. Så tillslut träffades vi vid Ö&B när jag och mina kompisar var och köpte godis & skulle hem och se film. Så han följde med & sov hos mig. Sen började vi va oftare, och när han var på rymmen så bodde han hos mig i typ en vecka så då blev vi tillsammans :) ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan Amanda.

Först o främst vill jag säga att du har en superfin blogg och du verkar vara en go tjej.

Jag kan lova att det är fantastiskt med tvillingar. Har själv 2 tvillingpar o ett barn till. Jag var bara 22 år när jag blev fembarnsmamma. Nu är jag 32 och mina barn är 13, 11, 11, 10, 10 år. Man kan tro att det är dubbelt jobb med tvillingar men det är det inte. Dom har så otroligt mycket glädje av varann. Den första tid när du fått dina små kan de sova bredvid varann i samma säng. På så vis får de värme, kärlek o trygghet av varann. De har ju legat bredvid varann läänge i magen o är vana vid det. Sen kan jag verkligen förstå ditt beslut att inte amma men jag vill ändå bara tala om möjligheten med att pumpa ur o ge flaska. Åtminstone de första 2 månaderna. Det är jobbigt men värt det. Det är det absolut bästa för barnen med bröstmjölk i början. Självklart är det ditt val gumman! :) Hur som helst så är jag alldeles övertygad om att det kommer gå bra för dig.. Bry dig inte om folk som säger dumma saker. Fick själv höra mycket negativt för att jag va så ung o det har bara stärkt mig. Jag skulle jäklar visa dom alla att jag klarade mig alldeles utmärkt.. Kan berätta hur mkt som helst men ska inte fylla din blogg med mitt snack. Är det enäggs eller tvåäggs-tvillingar? :) Kram Jenny

2011-01-23 @ 12:25:43
Postat av: Mami

Jenny, vilket otroligt underbart inlägg! Jag blir så glad över att det finns fina människor som du som väljer att stötta och pusha! :)



Kram från Amandas mamma

2011-01-24 @ 11:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0