KOMMENTARER

varför kommenterar du med olika namn, i första inlägget låtsas du vara gurra? och i det andra "tord barnsköterska"? OJ, hur kan jag se det?
1. jag kan se din ipadress, (det ser ni också längst ner, under kommentaren)
2. du har kommenterat ungefär samma tid.

vill du ha svar på dina frågor eller?
"Tord"- jag behöver inga blöjor eller något sånt, har redan så att det räcker och blir över.
"Gurra" - jag gillade han när han va helväck, på gränsen till död.

och du, jag har spårat upp din ipadress, du bor i visby. och jag har lyckats spåra fram vilken adress också. sjukt omoget ? stick ifrån min blogg om ni inte visar respekt!

over and out.

Kommentarer
Postat av: TOOOOOOORD

HAHAHA DIN DUMMA SLYNA

2011-01-05 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0