Nervös!

Hej sötnosar!
klockan halv 1 satt jag och anton här hemma och jag fick för mig att jag skulle till mödravårdscentralen idag, så gick jag och kollade på mitt papper med tiderna och viiisst.. skulle dit halv 2. Så det var bara att fixa iordning sig fort som tusan och halv springa till bussen, haha. Men vi hann iaf i goood tid, så vi kunde gå till kiosken på sjukhuset och köpa godis innan också hihi. Jag hade ultraljud, vilket gick ovanligt bra.. jag låg på rygg hela ultraljudet utan att bli yr, men hade en kudde under benen, tror det var därför, härligt var det iaf! :) Båda tjejorna ligger nu med huvudena neråt, men dom kan fortfarande vända på sig, men kanske dom vill ut?? Nervös som f*n är jag iaf.
magen för länge sen (sitter vid andra datan) typ vecka 27 kanske.
nu är jag ju i vecka 32! ska lägga upp ett inlägg sen så att ni vet ungefär hur det ligger till nu i magen ♥

Kommentarer
Postat av: Smiley

Ser att du haft piercing i naveln och att de blivit uttöjt. Måste fråga om de gör ont? Har själv haft piercing förut men den slets ut vid en olycka. Det har läkt rätt fint, men det är fortfarande hål på ovansidan och jag är grymt nervös över den dagen jag blir gravid att de ska töjas ut och göra jätteont.



Så måste verkligen fråga! Gör det ont eller känns de inte?

2011-01-31 @ 21:42:06
Postat av: moa olai

Du är så fin med den stora magen gumman:) lycka till med anton och bebisarna!<3

2011-02-03 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0