smått irriterad på situationen

är så jävla trött på att bara sitta hemma och glo! eftersom jag har hoppat av skolan så blir det lätt att jag bara stannar hemma på dagarna, alla andra går ju i skolan. och min pojkvän bor på landet, så har inte möjlighet att va med honom så ofta på veckodagarna. ibland så är jag med kompisar, men har så jävla ont i ryggen så orkar typ inte gå någonstans. och då är vi hemma hos mig, är så sjukt trött på den här lägenheten, mitt rum, allt. vill bara härifrån nu! jag orkar inte va hemma längre, ångrar att jag hoppade av skolan, verkligen. är så jävla frustrerande att va hemma, jag kan inte sitta vid datan speciellt långt tid innan jag får galet ont i ryggen. och hatar att kolla tv, det är så tråkigt. Så, då finns det inte så mkt annat att göra. Hatar verkligen att vara rastlös!! Men snart kommer bebisarna, och då kommer jag alltid ha något att göra, fan va härligt! Längtar efter det, och längtar efter dom ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

När är dom beräknade?

2011-01-09 @ 20:24:07
URL: http://malinmasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0