Svar på din fråga "c"

hoppas det funkar mellan dig och A. 
skulle vara tråkigt om erat förhållande inte funkade och ni redan flyttat ihop? är det inte lite riskabelt, eftersom små barn också tar åt sig av föräldrarnas bråk.. 
puss!

Ja, visst skulle det vara tråkigt om det inte funkade, men varför ska man ha ett förhållande om man ska gå runt och tänka så? Det kommer funka.. Och ingenting är riskabelt, jag vill dela resten av mitt liv med honom och han är "den rätta" som man nu iof säger till alla man är tillsammans med, men det känns verkligen. Vi är så jävla olika men ändå lika. Och vi har aldrig bråkat heller.. så, det är inget jag oroar mig för. Vi är BÄST på att lösa situationer, utan tjaffs.. därför att vi är helt enkelt gjorda för varandra :) Jag älskar honom (& bebisarna) över allt annat på denna jord, vi kommer bli en underbar familj ♥


darling ♥

Kommentarer
Postat av: JjjA

ni är jättesöta tillsammsns och skit i va folk säger ni är underbara!!

2011-01-14 @ 21:15:26
Postat av: olivianevelin

hej igen , jag läste inlägget om pappan som du länkade till mig .. ush... men fan vilken tur du har som träffat en fin pojkvän, de e nt många som e mogna o speciellt nt många som vill ha nån med barn eller som e gravid.. så du kan känna dig lykligt lottad :)



vet nt om du la till mig på fb, men gör annars de så e du snäll! olivia nevelin.. o sen skiv nått så ser ja att de e du :) så ska ja skriva lite mer privat hehe :)

2011-01-15 @ 00:20:42
URL: http://olivianevelin.blogg.se/
Postat av: samanta

åååh gilla! vilken patetisk sak att säga egentligen.. att ni kommer bråka? :p



men men.. LOVE U ÄÄMI!<3

2011-01-15 @ 09:05:22
URL: http://oolydiga.blogg.se/
Postat av: ModelBea

Vad kul att du var med i Dagens blogg så att jag kunde hitta dig! Dagens bloggar är nu uppe, se om det var du som vann!



Ifall du inte hade lyckan med dig den här gången så kanske den kommer idag, länken nedan är till Vinnar och det nya anmälningsinlägget :)



http://modelbea.blogg.se/2011/january/dagens-bloggar-2.html



Kram Bea

2011-01-15 @ 09:23:19
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0