Usch för soc!

Hej!
jag hade ju skrivit att jag skulle kontakta soc, min mamma ringde dom och då sa dom att dom egentligen inte hjälper till med sånt, men bara för att jag hade tvillingar så skulle dom se om dom kunde göra något special i det här fallet. Eftersom jag är under 18 så ska, enligt dom, min mamma betala allt för att hon har försörjningsplikt, men så jävla mkt kan jag inte begära av henne liksom. Dom ska ringa tillbaka nu i början på veckan, så hoppas att jag får pengar av dom då. Fattar inte att det ska vara såå svårt att hjälpa till lite?

Kommentarer
Postat av: Smiley

Ibland undrar man hur dom tänker :/ för en del får bidrag trots att de inte behöver de (exempelvis en 15åring som hade de jättebra hemma men absolut ville ha egen lägenhet för hon tyckte de var roligt att få ensam, hon fick bidrag trots att hon inte hade några problem hemma över huvud taget)



Jag håller tummarna för att du får hjälp! :)

2011-01-24 @ 16:10:07
Postat av: sofie

Kan du inte lägga ut en bild på ditt ansikte och magen?

2011-01-24 @ 16:35:10
Postat av: S

svar till smiley.



Men om man bestämmer sig för att skaffa barn måste man ju se till att man kan bestämma sig.. Utan en massa jävla bidrag. Du har ju redan fått det??

2011-01-24 @ 17:32:48
Postat av: Nathalie

I nått inlägg längre ner säger du ju att du har pengar så de räcker och blir över?



Lycka till med bebisarna

2011-01-24 @ 19:33:22
Postat av: Smiley

Svar till S:



Vad har jag redan fått? :s

2011-01-24 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0